Cofely Servicedesk: storingsdienst 24 uur per dag

U wilt kunnen vertrouwen op de beschikbaarheid en continuïteit van uw systemen, installaties en machines. Altijd. Daarom staat Cofely dag en nacht voor u klaar. Komt de beschikbaarheid of continuïteit in gevaar, bijvoorbeeld door een storing, dan kunt u onze storingsdienst direct bereiken om uw storing te melden. Wij verhelpen de storing vervolgens zo snel mogelijk.

Razendsnel van melding naar oplossing

Onze Servicedesk is 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar. U kunt dus op ons rekenen als u ons nodig heeft. Via één centraal telefoonnummer komt u snel in contact met alle disciplines binnen Cofely. We registreren uw melding centraal, zodat deze voor alle medewerkers van Cofely inzichtelijk is. Zo kunnen de juiste specialisten er direct mee aan de slag. Bovendien maken we een rapportage vanaf uw melding tot en met de oplossing. Zo heeft u volledig inzicht in de activiteiten aan uw installatie en in de kosten.

Uw melding direct bij de juiste medewerker(s)

Belt u met onze Servicedesk, dan wordt uw melding direct aan de juiste medewerker(s) doorgegeven:

  • Overdag is dat vaak de planningsafdeling van uw Cofely-bedrijf. Zij kennen uw situatie en bekijken welke medewerker beschikbaar is om u te helpen.

  • ‘s Nachts roepen we een storingsdienstmedewerker op die bekend is met uw installatie.

  • Werkt u naast Cofely ook met andere leveranciers? Geen probleem. De Servicedesk van Cofely stuurt ook de andere leveranciers aan op basis van uw melding.

Storing melden?


Telefonisch
:

  • Tel.  088 369 29 00

Online:

COFELY WEST NEDERLAND BV

Ringoven 37 
6826 TP Arnhem

Tel. 026 369 29 11
Fax 026 364 09 29